فکرهای درهم یک مرد

:دی

حس عجیب

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۹ ق.ظ

بازم از این حس‌های عجیب دارم

این حس این طوری‌ه که باید بتونم عمیق ترین احساساتم را بیان کنم. سری قبل فکر میکردم باید یه حاج‌خانم گیر بیارم سرش ولی سر بار آخری که با حسین حرف زدم الان حس می‌کنم باید یکی پیدا شه که بتونم اون عمیق ترین مشاهدات و برداشت‌هام را از وقایع براش شرح بدم. بتونم نهایت توان روحی‌م را

بهش نشون بدم. ولی حسین نیست.

نکته حسین اینه که خیلی از مشاهدات را خودش داره. یعنی میدونی فرض کن (یک مثال جنسی عجیب که به ذهنم رسید که بگذریم) تو کاری نکنی و همه‌ی سیستم خودش بره جلو و تو فقط لذت ببری از هماهنگی از درستی

حسین این طوری بود که وقتی میگفتم الف میگفت اه

و وقتی

اون میگفت الف من میگفتم آه و نیازی نبود ۳ ساعت قصه بگیم

این نزدیک بودن مشاهدات و احساسات گذشته خیلی خیلی خیلی کمک می‌کنه به لذت بردن از مصاحبت با یک فرد

حسی که گاهی با علیرضا هم میگیرم ولی حسین واقعا بی نظیر بود.

شت

الان یادم اومد که علاوه بر امیر حسین، حسین هم یکی از گزینه‌های

ازدواج بود اگه هم‌جنس باز بودم.

شروع آشنایی مون تفاوت‌هامون شباهت‌هامون

یاد سید به خیر که میگفت لزوما شباهت نیاز نیست برای رابطه. گاهی تفاوت هم می‌تونه دلیل رابطه باشه. برون گرایی درون گرایی من و حسین شاید از این دست بود

البته الان که فکر می کنم اگه نزدیک تر میشدیم شاید لطمه

می‌دیدیم از تفاوت‌هامون

این‌ها را توی توییتر نوشتم و پاک کردم. حالا که یه پست بلاگ شد باید از این حس عجیب بیشتر بگم
حس عجیبه
دوست دارم یا فیلم ببینم از این ها که یه جنگجو هست که خیلی قوی ه ولی عاشق و میسوزه
از این ها که یه احساسی هست لیک ادارکی نیست
از این‌ها که قهرمان یه هدفی داره و براش داره سختی می کشه و اون هدف را با گوشت و پوست دوست داره

دوست دارم آهنگی گوش کنم که دردناک باشه
عاشقانه باشه
باهاش ارتباط داشته باشم

دوست دارم به گذشته‌ها فکر کنم

دوست دارم کسی باشه خاطرات را بگیم. سیگاری نیستم ولی دوست دارم با هم سیگار بکشیم
دوست دارم ساعت ها حرف بزنم و گوش کنه. بعدش بغلش کنم. و ساعت ها کنار هم باشیم اصلا جنسی نیست موضوع اصلا.
دوست دارم کسی باشه که برام قصه بگه. یه قصه سهمگین و سلحشوری مثل قسمت اول اراباب حلقه‌ها و من اون فرد را دوست داشته باشم که از صداش لذت ببرم

دوست دارم ارضای عاطفی شم. هر چی هست از لحاظ ادراک و احساس و مشاهده تخلیه شه. دوست دارم عاشق شم!

دوست دارم برم بجنگم کلی کار مختلف هم هست ولی ...
 

  • حسین مهدوی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی